Tuesday, January 02, 2007

Hejdå!

Ni är fantastiskt söta som skriver till oss även då vi är såhär sega!

Jag har inte ens sagt hej sen jag kom hem... Hej!

Nu finns jag att finna hemma hos Lisa och Hanna på ekersgatan i Örebro. Eller går det att möta mig i Tybble hos herr C.

Vi har fått två härliga julfirande och två grymma dygn av nyårsfestande. Men nu orkar jag och inte heller vi skriva något mer. Jag har inget bredband och liv närvarande här väntar.

Så hejdå! På detta stela sätt. Längtar efter att få träffa er alla live!

Ps. Sofia! jag har inte din mail (provat olika sätt med smyling...) Min mail är elisabet@ledaco.se miss you!

14 Comments:

At Wednesday, January 03, 2007, Blogger lisa said...

hopp.. känns inte så sorligt med tanke på att vi jag bor ovan för dig.. så vi ses ju alla vi

 
At Monday, January 08, 2007, Blogger studu said...

OK E och C det var kul att snacka om saker o ting på det sättet, blir ännu roligare att ses nån gång!

 
At Monday, January 08, 2007, Anonymous Anonymous said...

..du!! hör av dig sen när du e i storstaden.. miss U

LinaL

 
At Tuesday, January 09, 2007, Blogger Davem said...

Vi är i stan' på fredag kom och lek vettja. Vet inte att vi ska nån annanstan, ska höra med em sen. Hörs!

 
At Wednesday, January 10, 2007, Anonymous Anonymous said...

tjohejsanhoppsanihej! tack för kôrven, den var riktigt mumsig. och sällskapet på den oväntade festen gick heller inte av för hackor. det känns kul att du är i stan bettan. kribbo har man liksom vant sig vid, inte riktigt så exotiskt - men också kulkul förstås.

 
At Wednesday, January 10, 2007, Blogger Theresia said...

Kommer du till Stockholm i helgen? kram!

 
At Monday, January 15, 2007, Blogger christin's blog said...

Ok nu är ni sega igen!;)

 
At Thursday, January 25, 2007, Anonymous Anonymous said...

tagga!!!! nu har det hänt mycket i era liv och lite på bloggen! hänger du fortfarande nere i skåne bettan? du behövs i örebro också! komkomkom!

 
At Monday, January 29, 2007, Blogger Katarina said...

hallå! Någon där?

 
At Wednesday, February 07, 2007, Blogger Katarina said...

Hallå!!! ...allå!! ..å! (eko ut i rymden)

 
At Monday, February 19, 2007, Blogger Theresia said...

sakna

 
At Saturday, March 03, 2007, Anonymous Anonymous said...

LÄNGTAR EFTER ER SÅÅ MYCKET. NÄR SES VI??

 
At Sunday, July 01, 2007, Anonymous Anonymous said...

Hej,

Ta dina egna kort! Stjäl inte andras! Ta bort mitt kort av Örebro Slott på en gång.

 
At Sunday, July 22, 2007, Blogger Jenny said...

Hej Elisabet och Christian! Vill bara lyckönska er på alla sätt och vis. Tack för att jag fick dela möhippan med dig bettan! var en riktigt trevlig dag, full vad glädje och kärlek! Allt gott! Fridens liljor!

 

Post a Comment

<< Home